söndag 7 mars 2010

Vad hände i Andra Chansen..?

Andra Chansen igår va för mig 2 st riktiga skrällar...
Jag satt och tyckte precis tvärtemot, och klunkade i mig nästan en hel flaska vin på det...Vad är det med folket, undrade jag sedan...
Nåväl, så många bra bidrag vad det ju inte, jag gav min ENDA röst till Pain Of Salvation, då den känns så jäkla ÄKTA!
Vilken VACKER människa med finaste ögon, vilka känslor, vilken röst...Sen tyckte jag Alcazar skulle till finala, men tydligen har folket tröttnat på deras discodängor...

Tycker Pernilla och Jessica´s låtar va 2 av de sämsta av bidragen, och hur många gånger dom än sjöng mådde jag bara illa (av låtarna eller vinet??)
I år kan jag lika gärna tro på en skräll i finalen, skicka sämsta bidraget...Men det kanske just ÄR en skräll som vinner hela kittet...Vem vet..?

Jag håller ändå på Darin och Anna, skicka en ballad för tusingen!!
Men har tyvärr fått "Manboy" på huvet, t o m drömmer om låtfaan...Ett tecken..?
Längtar till lördagens final, även att bidragen i år har vatt dom sämsta på väldigt väldigt länge...Nån fest i nån lokal vet i tusan, tror vi flyttar festen hit till hålan istället...ont om folk i år, ont om intresse...Det säger ju en del om Årets Melodifestival...

Kramen alla schlagerlovers...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar