torsdag 18 mars 2010

Godnatt...

Imorse kom min kära Em och supersöta Ludwig på morgonfrulle, det va mysigt! Och hur go är inte Ludwig då?! En liten kille som charmar sönder allt & alla, ett riktigt litet ögongodis, och mitt hjärta bultar kärleksfullt fortfarande..:-)

Lagom vid middag kom min käresta Cissi med sina 2 sötlökar, vi lagade middag, spagetti & köttfärssås, som blev mumma & sen va det snicksnack långt in på eftermiddagen...

Kändes "jobbigt" att slå upp de stora bruna imorse, efter bara ett par timmars sov, men mina kära vänner & kids förgyllde dagen...
Kameran dog dock då jag skulle föra över alla fina bilder till datan, så det får bli ett projekt till morgondagen...
Nu säger jag NATTINATTI och hoppas på en bra natt, snälla låt oss få sova gott, SNÄLLA låt oss (mig) känna oss (mig) utvilade imorgon...

1 kommentar:

  1. Tack för en mysig dag, det måste göras om snarast och tack för dom fina orden=) Så roligt att dom lekte så bra ihop gofisarna och snart är den lille mannen me med och springer. Ludde pratar mycket om dom båda två och sa när vi åkte hem att detta va roooooligt mamma=)
    Ta hand om dig och försök ta dig tid till att sova ut lite i helgen, det håller inte i längden, men vad gör man, hopplöst fall=) kram på er från oss!

    SvaraRadera