söndag 7 mars 2010

 

Idag va det ett glatt kalasfirargäng som tog an "Sölveshov" med dunder & brak!
KLARA blev hela 7 st år, och det ville hon fira med sina kamrater först på isen, då pappa-Johan agerade lekfarbror ett tag, sen fick barnen fria ben att göra som de ville, och detta va mycket uppskattat, i allafall för vår lille ishockeykille, som ville va kvar på isen under kalasfikan..:-)
Men tillslut åkte han av isen, för att fira vidare inomhus, på korv i bröd & saft, sen varma chips på det...Mumma!
Presentöppningen va spännande, och Klara va mycket nöjd med alla sina presenter...
Alfons hade själv valt ut ett smycke igår när vi va på stan, ett armband, som man kan ha även som fotlänk, med en liten medaljong i...Mycket söt liten sak...Sen valde han med omsorg ut det finaste kortet han kunde hitta, med en ros på...Och imorse fick han själv skriva i kortet...Sött sött...

Nu börjar jag dock känna av en enorm trötthet, då jag endast sovit ett par timmar inatt...Jag va så trött imorse att jag fullkomligt exploderade av gråt när Peter fråga hur det va med mig...Fick order om att upp & lägga mig, och där låg jag till klockan blev 10...Men jag ligger långt efter min sömn, så det lär bli en tidig kväll, jag har 2 st heldagar nu månd-tisd 8-21, så jag vill gärna känna mig lagom utvilad...

Nu är barnen galet uppspelta, jag börjar få huvudvärk...Peter är och tar igen missad tid på jobbet, för det är det ingen annan som gör...Men kommer snart hem, tack & lov...

KRAM
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Vet du!? Jag såg Klara i BLT och tyckte att jag kände igen henne. Men det stod ju Sölvesborg och jag tänkte att jag känner ju ingen där. Brukar kolla efter mina gympabarn annars. Så ser jag henne här på din blogg! Jag har ju träffat henne nån gång hemma hos dig. Haha det var ju kul att jag slapp tänka på det mer! ; ) Ha det fint gumman. Puss o Kram

    SvaraRadera
  2. Du ä för söt du gumsan min:-) PUSS

    SvaraRadera