måndag 15 mars 2010

Nu börjar våren komma på plats, och det känns som det va EVIGHETER sen man såg en grön gräsmatta!
Tänk att man reagerar på det, en jäkla gräsmatta...Då har det fanimej vatt snö på toook förlänge..!

Här rullar det på somvanligt, förutom att lillebror har feber ikväll och är världens sötaste gnällfis...Vet inte om det kan vara tänderna (äntligen) som spökar, vilket jag trott nu i 4 månader eller nåt..!
Skillnaden nu är att hans händer har flyttat in i truten på heltid, och där gräver dom runt på dagarna som värsta maskiner!
Vi får väl se om "dom" lyckas gräva fram några förstatänder...

Själv är jag numera kommunens tröttaste mamma för tillfället, men om man har piggeliner till småbarn som ska upp kl 05.00, men kan va lagom snälla IBLAND att ge en sovmorgon till kl 06.00, så kan man inte va annat än TRÖTT!
Det snurrar lite väl mycket i planeten ibland, och jag vet inte riktigt om huvet är upp eller huvet är ner...

Nu har jag 2 st jobbdagar framför, och imorgonkväll hänger jag med min käresta Cissi på Lingon & blåbär, farligt farligt....

Goder natter allesammans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar