måndag 1 mars 2010

Kontroll...

BVC-kontrollen gick som den skulle, alla prover såg BRA ut..:-)
Hon körde med lite hörsel & syntest, och kolla hur han greppade efter saker, frågade om han satt själv, kryper, klättrar...Han gör ju allt det där, och det va bra..:-)
Maten är han fortfarande INTE så förtjust i, men det märks inte på vikten...Hans kurva ligger numera jämn, och det är precis vad den ska göra när dom har kommit upp lite i åldern...
Nästa vecka ska dom kolla upp hans "rossel" och hosta...

Vikt idag, va PRICK 10 hela kilon
Längden mätte 74 hela mysiga centimeter, bara MER & MER att älska av en himla mysig & go unge!

Nu är det fullt ös i huset efter vi har hämtat storebror på dagis, lillebror är trött men vill helst av allt BARA leka med brorsan...
Själv är jag FÖRBANNAT trött då jag sovit riktigt illa hur länge som helst nu...
I helgen har det nog blivit 15 timmar, max..!
Så jag känner mig lite illamående och konstig, ska lägga mig en stund när maken kommit hem...

KRAM sålänge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar