lördag 6 mars 2010

Mina sötnosar!

 

Min kära kamera fångade de 2 imorse, och jag älskar bilden den tog...Den säger så otroligt mycket!
Idag körde hela familjen Freij in till Kristianstad på lite shopping, det blev lite smått & gott...

Jag inhandlade ett par svarta pumps, som jag tänkt ha till 80-90 talsfesten (och efterråt med såklart!)
Sen blev det lite smink som slank ner, en JÄTTEblå ögonskugga & lite rouge på det, och när jag ändå va på g fick det bli en snygg JÄTTEblå tröja (som va på tok för liten!) och en "fulsnygg" väska a´la 80-tal...
Peter hitta ett par converse, sen va han nöjd..!
Alfons ville peka ut ett par stövlar, som han ska ha när snön smälter säger han...Han va SÅ nöjd över sitt val, att dom flög på här hemma sedan..:-) Sen hitta han en massa strumpor, och det va BRA för dom han har nu är fruktansvärt slitna!
Lillebror fick prova skor, men eftersom det ändå är ett tag till våren är här så inväntar vi den OCH skorna, fötterna växer ju, och det vore synd & bara handla för att man ska och inte behöver...just nu...

Nu är Peter på jobbet (suck) eftersom det verkar inte finnas nån där som kan hjälpa till när Peter är hemma & är pappaledig..! Rent skrämmande...Men han har fått en "deadline" till kl 18, sen ska vi ha lördagsmys, med lite thaikäk...Ska bli RIKTIGT gott! Synd bara att det är så långt till Siam garden (världens godaste thaihak) som tyvärr ligger i Karlshamn...Men det ska bli gott ändå...
Sen blir det att Heja! fram de 2 bästa bidragen i "Andra chansen"...

KRAAM
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Vilken underbar bild på söta pojkarna...Lite syskonkärlek allt....
    Den bara måste du förstora...

    Kram...

    SvaraRadera