måndag 22 februari 2010

Jobbstart nästa vecka!

Har nästan glömt bort, jag börjar ju jobba nästa vecka! Jag har ju jobbat mina helger sen januari, och började hoppa in lite i december, men nu börjar jag PÅ RIKTIGT! Fast "bara" i 3 månader, tänkte mjukisstarta lite...
Och under tiden, ska Peter gå hemma & va pappaledig för första gången..!

Hur ska detta gå..?:-) Himmel & pannkaka, nu får han smaka på det vardagliga livet, där ALLT ska skötas och lite till, och JAG ska få köra till jobbet och ha en sk "egentid"...(Det lät ju..!)
Men nästan alla jag har pratat med, (kvinnor då alltså) säger att det är nån sorts "egentid" med att få jobba igen...Ja ni känner säkert igen det...
I alla fall ska detta bli jättekul, och jag börjar på onsdag i nästa vecka...

I juni (shit då fyller "lillebror" 1 år!!) så går jag hem igen, och är HELT fri över hela sommaren...
I september tar jag tillbaks mina helger, och håller på så året ut...
Sen är det slut, over and out, finito med mammaledighet...

Va skoj att mina pojkar ska få ha lite "pappatid"...Det behöver dom...
Undrar om dom kommer sakna sin mamma..?

KRAAM

3 kommentarer:

  1. Hej,
    Borde vi inte passa på att träffas någon gång denna vecka då? Jobbar du bara dagtid eller är det kvällar också?? Söta bilder du har på ungarna, vad är det för kamera du fått av svärfar?

    SvaraRadera
  2. Hejsan vännen!! Jag kan ringa dig, så pratar vi om en tid snart, den här veckan är det ganska så mkt tyvärr...Kanske nästa?? Jag jobbar onsdag-torsdag 8-21 båda dagarna...

    Vi har fått en Canon EDS 500D...säger det dig nåt..? du som kan kameror..:-)

    Hoppas allt e fint, hälsa...KRAM

    SvaraRadera
  3. Men gumman synd att du inte kom i lördags då ju! Men som sagt det kommer fler tillfällen! Kul att ha dig tillbaka på jobbet snart igen! Även att det bara är för en "kort stund". : ) Ses snart! Puss o kram

    SvaraRadera