onsdag 5 januari 2011

En bil rikare (fattigare..)

Då va vi 1 st bil rikare, därav en extra kostnad i månaden, men vad gör man när man är tvungen, jo man går och köper en jäkligt snygg Skoda Roomster!
Skönheten får vi hem på fredag, och hon är olivgrön med panoramatak...
Jag bjussar på en bild när hon är hemkommen...

Idag ringde veterinären från Näsum, och förklarar att mailet jag skickade för snart en månad sen, kom fram igår...Han beklagade, och jag hörde att han verkligen va ledsen, och han bad om ursäkt flera gånger...
Det va BRA att han ringde, det bevisar det goda hjärtat en veterinär SKA ha tycker jag, och han kunde ju lika gärna struntat i det eftersom det nu har gått en tid, men han ville verkligen förklara sig...Jag gillar dom, och att han ringde mig idag som denna kändes bra i hjärtat!

Imorgon är det jobbdag igen, jag kör mitt race 8-21, sen är jag ledig tills på måndag...Ska åka skjuts med Annapanna imorgon, och det kan ju sluta hur som helst! Sist hade hon glömt tanka så vi åkte på en sk "soppatorsk"...Ska bli intressant och se vad min vän och hennes galna bil bjuder på imorgon...

Kram och godnatt allihopa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar