söndag 16 januari 2011

Måleri målera...

 

Så här söta va grabbarna Freij ikväll då dom målade tillsammans...Alfons tycker det blir roligare & roligare med lillbrorsan nu, då han kan va med och leka lite mer...Och det är vääääldigt ömsesidigt vill jag lova!
Här leks det och busas på i fulla ös, så man önskar nästan man kunde ha en av-på knapp, så man fick bestämma lite själv över hur hög volym man känner för och ha om dagarna/kvällarna...

Helgen har gått i mystecknet, det har varit lugnt och avslappnat...
Igår när vi skulle lägga oss, vaknar Alfons till och har en önskan, den lät ungefär såhär:

- Mamma jag vill önska att hela familjen kan sova i samma säng inatt, det hade jag tyckt vatt mysigt..!

Imorse fick jag en present av mina pojkar, för imorgon är det exakt 34 år sedan min mamma låg och tryckte ut lilla mig...Det va en jättefin Adidasväska, som jag ska kunna packa ner mina simkläder i då jag ska iväg & träna...
Jag fick nästan förbud att åka iväg sist, då jag tog en väska i all hast för att sedan dra iväg, inte för att jag tycker det spelar någon roll, men väskan jag fick idag kan jag GLÄNSA i...Så visst, det känns ju genast lite "finare" med den nya väskan om jag får erkänna..!

I helgen har det även gottats en del, och jag vet inte om det är riktigt värt det...egentligen...
Men samtidigt vill jag ju ha en dag då jag unnar mig GODIS i all form...
Idag mår jag bara illa, och jag antar att min mage inte är riktigt redo för sånt...än... nu när jag vatt så duktig och tappat 12-13 kilon...Nåja, den måste försöka vänja sig för godisbiten vill jag ju inte släppa i första taget, speciellt inte om man bara har en dag eller två på en hel vecka!
Måste samtidigt flika in med att jag ÄLSKAR Cambridge, och kan absolut rekommendera det till er som är nyfikna därute...Jag startade den 27 nov, och har tappat ganska mycket vikt...Har även börjat träna nu, då jag anser att man behöver komma igång och göra nåt åt "viktförlusten", och framförallt sig själv! Man blir piggare, både i kropp och själ och jag älskar mitt nya jag!!
Jag har några kilon till men i det stora hela har jag redan lyckats...Så går du i tankar om att ta tag i din vikt, och vill ha några tips, hör gärna av dig...

Nu blir det lite mys med småkillarna, innan dom ska nattas...
KRAM sålänge
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Underbara pojkar...Kul att han tycker det är roligt med lillebror...

    Måste bara säga Grattis....Du är superduktig!!
    Jag skulle med behöva gå ner några kilon och sen få till den där magen man hade innan man va gravid...Men det är så svårt att hitta motivationen på egen hand...

    Om jag får fråga..Hur ser en dag ut för dig?
    Med mat osv...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Lucette!

    Om du menar hur min dag ser ut med Cambridge, så äter jag 1 st mål om dagen, och tar 2 st shakes...
    Jag väljer att äta middag, och tar en shake på morgonkvisten och en på kvällen, och det fungera skitbra!
    De 2 första veckorna m Cambridge gick jag på "ren kur", då drack jag endast 3 st shakes om dagen och en himla massa vatten (3-4 l) Det va ganska så jobbigt men jag tappade ca 7-8 kilon...Sen börja jag med " kombinerad kur" där är jag nu, och jag mår jättebra!! Men som sagt tar det ett tag innan man vänjer sig...

    Är du sugen på Cambridge, hör av dig isf så får du mer info om priser, smaker och annat smått & gott...

    STOR kram

    SvaraRadera
  3. Söta grabbsen e! Kul när dom börjar busa mer ihopa!

    Du e SÅ duktig med cambridge, du har kämpat duktigt och gått ner mycket i vikt!
    Du e fin!
    En fin vän
    en fin människa!

    Kram

    SvaraRadera