torsdag 27 januari 2011

 

Såhär söta va de små imorse, då Alfons tyckte att HAN skulle va bredvid lillebror när han drack välling...Det gick bra, Alvin brukar va jättemammig på morgonen annars, men nu är "Affo" största idolen!
Alfons har kommit in i nån sorts "hjälpa-till-ålder" vilket jag tycker är skithäftigt! Han ska hjälpa till med det mesta, idag plocka han fram kläder till lillebror, sen när jag skulle köra dom till Bigge´s stod Alvins skor framme, jackan och mössan likaså...Det va Alfons som vatt framme lite steget före...
Han springer och hämtar snorpapper till lillebror när han behöver torka sig efter ett rejält PROSIT, nappen när han är ledsen, lite dricka då Alvin säger: gicka!
Det är så otroligt fantastiskt att se detta, jag har fått en liten hjälpreda, en liten minimorsa...Gud så härligt med lite hjälp..:-) Fast mest av allt, vääääldigt vackert att få uppleva dessa små (stora) människor!!!
Evigt tacksam...Älskar er...

Snart beger jag mig tillsammans med Jess till Kristianstad för lite shopping...
Maken fyller år imorgon, Alfons snart, och sen ska jag spana present till en kär liten fröken på dagis som snart ska gå hem och föda bebis...
Ikväll blir det träning...

KRAAAM!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar