torsdag 20 januari 2011

Träningen ikväll gick perfa!! Jag drog till med 90 längder, fast jag ville 100...Händerna började krampa en aning, men kör på 100 nästa gång istället...
Nu har jag varit på 2 ställen, Bromölla simhall och Valjeviken..
Vilket som är mysigast??

Bromölla, helt klart!

Jag ÄLSKAR att simma, går inte beskriva det i ord mer än att det verkligen är MIN grej!
Det är så befriande och helt fantastiskt skönt!!!
Kanske ska be maken snickra ihop en bassäng..:-)

Imorgon kommer lilla mamma till hålan, det va ju inte igår!
Ska bli mysigt, och ungarna kommer bli såååå glada när jag berättar det för dom imorgonbitti...
Nu blir det att synda med lite nötter och första avsnittet av Glee, tjohoo!!!!

Krambanan

3 kommentarer:

  1. Tur att du inte var i bma igår. Då blev folk magsjuka där :/
    Du är verkligen superduktig! Hur fasen orkar du simma sååå långt!!! Lycka till med 100 nästa gång då :)

    SvaraRadera
  2. Usch jag har m tänkt att OM man nu ska bli smittat, så finns det ju tonvis m baciller på badhus..! Men jag tänker samtidigt, att vi kommer få det till 100 %, för det får vi ALLTID, och då spelar det ingen roll varifrån det kommer...
    Vad du i Bma igår då, eller hur vet du det?

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Konstigt att det lyckas komma magsjuka därifrån, med allt det kloret de använder borde det vara en omöjlighet tycker jag. De har kanske minskat ner på det nuförtiden, men Kiana kunde vara där 2 gånger, sen fick hon så svåra exsem att hon fick läggas om i operationsrum :-(
    Du är superduktig gumman, kul när man hittar "sin" grej. Själv kan jag knappt kalla mig simkunnig ;-D
    kramiz

    SvaraRadera