tisdag 4 januari 2011

 

Idag fick vi ett mysbesök av min raring till kusin och hennes supergosiga lilla tjej Gloria.
Många fina timmar fick vi, och barnen lekte på bra...
Det är så skönt att få ha Jessica i mitt liv, känner ett fint band till henne...Och Gloria kan man bara äääälska!!!
Superspännande att snart få en liten bebbe och gosa med, tro på en flicka jag, en känsla jag fick idag...Själv tror hon på en gosse, vi får väl se...

Några bilder under dagen (med den dåliga kameran.) bjuder vi på här...Kolla Alvin som fick söta tofsar i huvet, lite väl långhårig nu...Supersööööt!!
Glömmer ju ladda min superkamera, får göra det snart då jag vill ut och plåta snöbilder innan den försvinner!!

Imorgon väntar jobb från kl 8 till 21, likaså torsdag! Ses på fredag kära vänner...

Kram på ett litet tag...
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar