måndag 24 januari 2011

Hahahaha jag säger då det....

Att lyssna på sig själv är aldrig kul, eller vänta lite...det är det ju visst!!
Jag försökte förbereda mig på alla sätt i världen innan sändningen drog igång, men men...Sen hör man alla uttal som "liksom" "asså så" "såatte"...i typ VARENDA mening!
Ja man kan inte annat än skratta åt alla dessa uttal och vår utomordentligt härliga dialekt!
Jag är nöjd med sändningen, Åsa är en klippa...Det va jätteroligt att få vara med i "hennes" program!

Har försökt lägga in en länk på bloggen, men jag kan ju inte!!
Jag och datorer funkar sådär ihop...Får be Jennie om hjälp imorgon skulle jag tro...

Nu blir det lite soffmys med maken, sen nanna kudden för det är en låååång jobbedag imorgon!

KRAM på er gott folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar