torsdag 27 januari 2011

Pojke el flicka..?

 

Idag när jag och Jess skulle dra till Kstad, va vi först tvugna att besöka förlossningen enligt barnmorskans order...
Det börjar ju dra ihop sig (29/3) och man misstänkte en liten vattenavgång...Men så va inte fallet, den lille fisen vill va kvar i mammas mage ett tag till...Det va UNDERBART att få höra hjärtljuden på den lille, man får ju tusan gåshud! Vi hoppades på ett UL oxå, men den snuvade dom oss på...hmmmmm....
Efter besöket så drog vi en runda ut på stada, först käka vi Thai, MUMMA!!!! Sen blev det några shoppingpåsar, Jess hittade fina kläder till bebben som gick i en superfiiiin grön färg, hoppas det blir mycket av den gröna i vår!
Hon fick ihop ett startkit till det lilla livet, och jag hitta lite underkläder, gosiga sockor, coola tröjs till småkillarna (likadana), present till världens BÄSTA make, och present till världens bästa Martina...
Jättenöjd över dagen, och att jag fick spendera den tillsammans med Jess, alltid roligt!!

Väl hemma, packa jag väskan till träningen och drog iväg med silverbilen...När jag sen va hemma igen, va det makens tur att dra iväg till sin träning..! Fullspäckat schema...
Kan säga att jag är lagom trött nu, blir sängen strax som jag har renbäddat idag, och hur MYSIGT är inte det???
Längtar redan...

Imorgon är det ingen vanlig dag, för det är min make Peters födelsedag!!!
Hörs då...

KRAM på er & sov gott!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar