måndag 17 januari 2011

Idag vill jag tacka min mamma och pappa, för att jag fick komma till världen för 34 år sedan...
För utan dom hade jag inte fått uppleva det jag har idag, och det jag har idag är det finaste man kan få...KÄRLEK!!!

Min underbara man, som är den absolut bästa människan i hela världen, pusselbiten jag sökte efter för 10 år sedan, visade sig vara killen jag gick småskolan med!!
Alla fina år du har givit mig, underbara minnen, glada skratt och 2 st helt bedårande småkillar, dom finaste i världen!!
Jag är så tacksam för det liv vi lever, all kärlek, all lycka och all trygghet!
Varje dag, varje minut, varje sekund tillsammans med er är den BÄSTA!!!

Och alla fina underbara vänner därute, som verkligen inte växer på träd, ni vet vilka ni är...Ni ger mig glädje och lycka!

TACK alla som finns i mitt liv, det är fantastiskt underbart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar