tisdag 11 januari 2011

Ogillar tandläkaren...

Jag har rå-ångest för mitt tandläkarbesök imorgon, för jag har inte varit där på (håll i er nu) 8-9 år..! Jag skulle faktiskt dit då jag väntade Alfons, men jag hoppade, sen har åren bara gått av sig själv...
Hela alltet slutade med att jag inte ville gå för att det helt enkelt gått för lång tid sen mitt senaste besök...Därav ångesten!! Och därav alla dessa år...
Så jag kan stolt erkänna att jag är sketans nervös för mitt besök imorgon, och jag har nästan nära-döden-upplevelser, och drömmer om att jag kommer hem utan en tand i munnen..!

Usch ja, vi får se vad som händer morgon, då dödsdomen sätts i verk...Jag är heeeeelt nipprig och ser alla mina pengar gå upp i tandläkarrök!! Ångest...njaaaa en aning..!

Från nåt hemsk till det underbara...
Lille Alvin och pappa-Peter va på 1½ årskontroll idag, och han är så fin vår lille gosse...(ja ja pappa med..!)
Vikten visade 13 kg, och han mätte hela 85,5 cm
Sprutan fick han oxå, inte så underbart men den gick bra ändå...

Nu är jag ledig från jobbet till fredag, imorgon blir det tandis, sen kommer Jennie med kidsen och förgyller hålan...
På torsdag ska jag och pojkarna hem till Jess och Gloria, sen blir det träning för min del på kvälla i form av simning!! Detta ser jag verkligen fram emot...

Passar på att säga Godnatt, ska inta en härlig dusch nu, sen mys med maken...
KRAM på ett tag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar