söndag 23 januari 2011

Helgen i ett sött litet nötskal...

Jaha så va den här helgen snart över...
Den här helgen har bjussat på hockeyskola, Revy och besök hos Sofie, Daniel, Ludwig & lilla Wilma...

Jag har lovat ett tag nu att jag och Alvin ska följa med och titta på Alfons när han kör hockeyskola, och detta gjorde vi igår och malligast på isen va... just precis, Alfons!
Jag kan stolt erkänna att jag fick tårar i ögonen när han drog ut på isen i en väldig fart...Tröjan som sträcker sig ända ner till knäna och all utrustning på det, JISSES SÅ SÖÖÖT!!! Han är så fruktansvärt DUKTIG, och jag slutar aldrig imponeras av denna härliga kille!!
Vi va där i 1½ timme, sen blev minstingen i familjen lite nödig, hungrig och sömnig...
Alfons och Peter tyckte det va så kul i hallen, att dom va med på nästa träning också, och kom hem 5 timmar senare...

På kvällen kom Jennie och hämtade mig, hon ville bjuda ut mig på "Nyårsrevyn" i Sölvesborg, och den va riktigt trevlig! Jag blir så imponerad över allas rollspel, så otroligt duktiga människor, och dom bjöd på underhållning till tusen och många glada skratt! Jennies syster Tina är en av dansarna, riktigt riktigt duktig liten stjärna!!! Verkligen hennes grej, va hon utstrålar energi och glädje den männskan!
TACK Jennie för en fin födelsedagspresent...

Idag va vi hembjudna till Sofie & Daniel, vi har ju inte träffat deras senaste tillskott, men den äran fick vi som sagt idag...Vilken liten goding, underbar och snäll!! Ludwig hade gått och blivit en stor pojke, och han och Alfons bokade genast in en ny träff...
Man träffas allt för sällan, men jisses så trevligt det är när man väl får ut tummarna!

Nu blir det fiskpinnar och "päremos" för grabbsen, själv tog jag mig just en cappuccinoshake...
Hörs senare!!

Kramkram

1 kommentar:

  1. Det var så lite så gumman ;-), Tack själv för trevligt sällskap :-))
    Puss o kram

    SvaraRadera