onsdag 12 januari 2011

En lyckans ost!

 

Det är jag det! Efter en jobbig natt full av mardrömmar om tänder, kommer jag till världens goaste tandläkare som säger att jag inte har ett hål i truten!!
Istället berömmer hon mig att mina tänder är starka och fina, eftersom jag dock inte vatt där på 9 år!! Och jag hamnar i ett "fack nr 1" dvs bäst tänder...Helt sjuuuuukt egentligen, men gissa om jag är otroligt tacksam?!

Efter besöket där får jag besök här, Jennie Dante & Kaili...Vi myser med god fika, ett par härliga timmar får vi ihop...Tack för en trevlig eftermiddag!!!

Nu laddar jag inför premiären av min träning som sker ikväll, wish me luck!!

Kram på ett tag
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Tack för idag gumman! Vi hade jättemysigt ♥
    Ps. Han är en riktig mästerfotograf sötisen Alfons ;-)

    SvaraRadera
  2. Tack själva..<3
    Peter kikade på fotona, hans kommentar: JÄVLAR va lika Kaili och Jennie är!!!!

    Puss Kram på er alla

    SvaraRadera