onsdag 12 januari 2011

Mjukstart...

Ikväll körde jag mitt första träningspass i form av simning, och det händer nåt med mig när jag släpps lös i vatten! Jag kan simma hur mycket och länge som helst (känns det som) och jag ÄLSKAR att vara i vatten, helt fantastiskt underbart!!
Jag mjukis-startade med 60 längder (1500 m) men jag hade kunnat simma mer om inte fingrarna börjat krampa sig...
Det får va BRA för att vara första gången tycker jag!

Nu ett par timmar senare känner jag dock av en liten träningsvärk, men en underbar sådan...Längtar redan till nästa gång, som blir på torsdag i nästa vecka i Valjeviken...Ikväll va jag i Bromölla, kul att testa på 2 st ställen...
Träningen kommer bara bestå av 1-2 st pass i veckan eftersom jag jobbar mycket kvällar...
Men det känns bra, jag får ta igen det med långa promenader och cykelrundor när vårvädret vill komma!

Tror att jag kommer sova som en prinsessa inatt, med tanke på träningen och tröttheten i kroppen...Hörs imorgon!!

Kram och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar