fredag 2 oktober 2009

 

Det blev jag och Alvin som körde till "Najsom" igår...Alfons ville BESTÄMT va hos Bigge och Totte..!
Jättetrevlig dag och kväll, med mycket gamla-minnen-prat...På kvällen kom 2 st tjejer till som jag inte sett på vääääldigt länge, och det blev ännu mera snack tillsammans med en uppslizad familjepizza och ett glas rött...

Alvin verkade NJUTA av livet på landet, han fick sin flaska vid 21.45 och vaknade inte förrän vid 6 tiden...

Idag har det vatt lite stimmigt, allt inför dopet imorgon...Känns som läget är under kontroll...Hoppas jag inte har glömt nåt..!

Kram kram
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Lycka till imorgon! Känner jag dej så blir det en kanon dag!! ; )Kommer inte ihåg om jag svarade dig på huset...men vi har iaf inte hittat något ännu..Puss o kram

    SvaraRadera