fredag 2 oktober 2009

Måste ses av ALLA!



Jag är säkert ganska så sent ute, för jag har ju hört att många redan har sett den, och att ALLA tycker den är så jävla bra...Det stämmer, kanonfilm verkligen!! Och har du inte sett den, har du gått miste om en riktigt BRA rulle..!
KÄR blir man också på kuppen, helt trollbunden...Pirrar fortfarande i kroppen, men jag är och har alltid vatt lite "svag" för vampyrer..:-) Vem är den där Edward i verkligheten egentligen?? Så satans SNYGG!

LÄNGTAR redan efter nr 2, då ska jag ha bästa sätet i biosalen, räkna med det!

Den här filmen får 5 bett av 5 möjliga..;-) Fantastisk!

Godnatt på er därute

1 kommentar:

  1. okej!! har du den?...byta då kanske?..du får tillbaka din män som hatar...och jag låna ;-)???
    pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeee ♥

    SvaraRadera