måndag 26 oktober 2009

Gott och blandat!

Den här eländiga bloggtorkan kommer lite ibland...Har inte hänt så mycket, bion med Alfons gick KANON!! Han va helt impad, jag hade ju försökt förklara lite innan, men va han fick ihop i sitt huvud va nog inte riktigt det han förväntade sig...

Först lite godis...på en söndag, redan där va han uppe i det blå..! Och när portarna öppnades till salongen, kunde jag riktigt se vad han tänkte: WOW!!!!!!!!!!!!!!
Att bestämma plats va ju inte det lättaste, alla va ju sååååååå bra tyckte han, men tillslut så tog han 4: raden i mitten, (som är min favoritplats!)
När vi satt där så sa jag att bakom den där guldiga gardinen fanns en enda stor teve...Alfons ryckte lite på axlarna och tog en godisbit...
När sedan gardinen åkte upp så blev ögona hans stora som klot, och munnen blev som en liten fågelholk...Och så satt han i hela 45 minuter filmen varade, och han GILLADE verkligen läget! Det va uppskattat, och skoj för mig eftersom jag längtat efter den här dagen...Första biodagen! Så det lär bli flera biobesök, skoj skoj!!

Imorse kom min kära kusin Jessica och supergosiga Gloria på besök, underbart trevligt med mycket snack och fniss...Och vi LÄNGTAR till den 6 nov då vi kusiner ska ha en "girls-night-out"...

Nu inväntar jag min man, då jag ska ta bilen till byn för att sola lite...Måste få känna mig liite fräsch, för det där med vikten tar jag EFTER nyår!!
Lite solbränna gör lite i allafall...

Sist med inte minst vill jag säga:
VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN LILLE KALLE!!!!!
och:
GRATTIS TILL CAMILLA JOHAN OCH KLARA!!!!!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar