fredag 9 oktober 2009

TACK!!

 


Jag är nog en av dom få som verkligen ÄLSKAR mina arbetskollegor! Och nu när man går hemma på mammaledighet, så riktigt känner man saknaden..

Klockan 14.20 styrde jag kosan mot Edenryd för att hämta upp det förväntansfulla födelsedagsbarnet, som inte hade den blekaste om vad som va på gång...

Det blev Bodaborg för killen och gänget, där vi hade SVINKUL!! Helt oförglömlig kväll med många skratt och två jättebrutna naglar och en sönderkrossad rygg!
BÄSTA LAGET (såklart) Jag Bella och Em..:-) Skrapade ihop hela 5 st stämplar, men vi va nära på typ 10...

Därefter åkte vi till Siam Garden i Karlshamn och åt Thai...Och aldrig i mitt liv har jag smakat nåt så gott!!!!

Bjuder på bilder och tackar för en helt UNDERBAR dag och kväll!!!!

Puss & Kram
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Ha,ha...ja, du valde då rätt lag...Bella o Em...värsta tävlingsmänniskorna...och Bella finns det väl knappast NÅGON som kan slå i nåt?
    Önskar jag hade kunnat vara med, men man kan ju inte ha roligt jämt! :-)
    Kortet på dig,Em och Bella...ha,ha...det ser ut som ni precis stigit ur sängen...måste tagits EFTER "träningen" :-D
    puss o kram

    SvaraRadera
  2. Hahahaha nä kortet är tagen precis innan!:-) Men du har rätt, vi ser allt lite dåsiga ut, men det ändrades snabbt som ögat!;-)

    Va och körde utanför Tiondevägen för typ 1½ tim sen men såg tomt ut...
    Kramelikram

    SvaraRadera
  3. Usch villka hemska bilder=) men fan vad bra vi var=)go go go!!!!
    kan även hålla med om att vi har helt klart de bästa arbetskolegorna som finns......nu hörs vi snart det måste vi ju se till eller hur=)? kram kram

    SvaraRadera
  4. Jag tycker bilderna är himla fina! Speciellt på de 3 tjejerna;-) Kändes SÅÅÅ skoj att träffas igen, saknar er mkt!!!!
    Vi får absolut bli bätre på ses tycker jag!!!!;-) Puss hjärtat

    SvaraRadera
  5. Haha! Vilket gäng!! Och vilket lag VI var!! : ) En riktigt trevlig dag!! Ses snart gumman! Puss&Kram

    SvaraRadera