fredag 9 oktober 2009

Lite bloggtorka...

Har inte skrivit sen i onsdags, har helt enkelt haft annat för mig än att sitta vid datorn...Känner mig en aning platt i baken av allt sittande vid den här maskinen, får ta vara på lite trevliga höstdagar också:-)

Igår när vi vakna tog Alfons telefonen och ringde Bigge-Totte, han va bestämd...Det va dit han ville denna dag, och så fick det bli...
Han packa sin väska, för han hade inte bara planerat en dag tillsammans med dom, en hel natt också...den lille godingen!

Jag och Alvin passa på att köra till mormor-Heddan som är lite dålig och har vatt ett bra tag nu...Tänkte att ett litet kärt besök skadar väl aldrig, lite pigg blev hon i allafall..:-)

Alvin är på tok nära och vända sig nu...Bara nån fjuttig millimeter kvar, och så har han hållt på nu i flera dagar...Bara en liiiten knuff så är han där, och det vill jag INTE missa!!
Han gör det säkert ikväll, baraför att jag INTE ska va hemma...
Vi får la se...

Klockan 14 kommer Peter hem, jag tar silverbilen till Edenryd för att kidnappa ett visst födelsedagsbarn, sen drar vi iväg med resten av jobbet och hittar på kuliga grejer, återkommer om det senare...

Ha en bra fredagsmys!!!! Puss-kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar