tisdag 20 oktober 2009

Fin dag...

 

Jag har känt mig smålustig ett bra tag nu, men är övertygad om att det ÄR höstens fel..! Min mamma sa igår att:

- Gumman, jag känner igen detta, du blir ju alltid sån på hösten...

Och då slog det mig...Klart jag blir det! Och jag får ta mig igenom det som alla andra höstar, lite trist bara när orken ligger UNDER marken...

Men en sån här dag kan man va glad att Cissi William & Wictor tyckte vi skulle komma till Torpet, för det piggade då VERKLIGEN upp! Vi köpte frallorna och körde ditåt kl 09.00 på kvisten...
Cissi hade gjort amerikanska pannkakor, och slängt ihop VÄRLDENS godaste smoothie!!! Vilken HÄRLIG frukost, och få dela den med goda vänner, det är GULD!

Alfons & William märkte vi inte så mycket av, dom försvann i sin lilla lekvärld och njöt av dagen...
Bebisarna sov sina rundor och avlöste varandra i sina "skrikrundor", gulligt värre! Ungefär som dom ska ha koll på varandra:

"Hörru tyckte det blev tyst därborta!! Lever du eller??!!"

Och så höll dom på några gånger, tills dom verkade fatta att dom verkligen befann sig i samma rum..:-)

På eftermiddagen fick vi återigen smaka på Cissis goda hembakade, mumma!!

Kameran åkte fram några gånger, och Cissi vet du vad?? På det fotot när William har vatt ute och står i hallen, där är han DUKTIGT lik dig!!!! Har aldrig sett det innan, men där är han BARA lik dig!!!!

Puss och TACK för idag
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Tack själva för en mysig dag! Lugnt o skönt! Jaså tycker du han e lik MIG?? TACK!! Gud va glad jag blir!
    Fina bilder från dagen! Som vanligt..
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Lik dig?? VERKLIGEN!!! Jag blev helt paff själv, tycker det är skitskoj!!!! Att man kan se det efter nästan 4 år, det är ju ballt!!!

    PUSS

    SvaraRadera
  3. Fina dom är alla barnen!!
    Dante skulle leka med Alfons idag sa han,fast Alfons är arg, men inte sen, sa han :-D
    Vi har det bra här på landet, men saknar er borta i hålorna ;-)
    Vill ni komma hit morgon?
    Jag är helt ledig från skolan och Oscar ha en planerad "dag på stan"...
    Puss o kram

    SvaraRadera
  4. Hahahaha japp han har fått lite hett temperament på äldre da´r..;-)
    Får leka snart igen, men imorgon kan vi tyvärr inte...Va synd när du är ledig! Men vi ska till min kusins nya hus imorgon...

    Men kanske när du är ledig nästa gång???

    Puss-kram

    SvaraRadera