torsdag 29 oktober 2009

Torsdagskul!

 

På morgonen efter bestämd dag hos Bigges för Alfons, så stack jag och Alvin till Karlshamn...Där tog vi en liten runda på stada och invänta ett klartecken från Bella att träningen va över och det nalkades paj därhemma, och ni som inte redan vet så kan jag berätta att Bella KAN!!! Hon lyckas med allt, och jag undrar varenda gång varför i tusan hon inte öppnar det där lilla myscaféet...! Hade passat henne som handen i handsken...
En sötisbild blev det oxå, barnkär som Bella är struntade hon i allt som har med svett att göra (efter den hårda träningen), hon tog lille Alvin som om hon hade gjort det 100 gånger innan, och började gosa, så SÖTT!!!
Allt fungerade bra och jag berömde henne och sa att en dag kommer hon bli världens bästa mamma....Tills hon ville impa på en blöjbytning och blöjan satte sig bak och fram..! Hon är för söt min lilla Bella....

Därefter tog vi oss ut till Hällarydet, först en snabbis in på jobbet för att visa upp oss, och snacka av sig...Trevligt trevligt, så trevligt att den timmen vi va där kändes som 2 sekunder! Iväg omedelbums eftersom silverbilen va till låns...

Nästa place, Familjen Ingemansson-Gonzales, lika trevligt där och samma sekundkänsla som innan, tiden SPRINGER!!!
Jag kom så i godan tid, för den nya kaffemaskinen va installerad för dagen och jag fick smaka himla gott kaffe, lucky me!!!
Alvin och Kaili har nog saknat varandra, dom började "småflirta" lite på sitt eget lilla bebissätt, hur gulligt som helst...Dom får ha lite mer tid på sig nästa gång de små liven...

Nu sover Alvin, Peter tränar och Alfons övernattar hos Bigges...
Jag har EGENTID!!! Hur sköööönt som helst, ska se "Mammas pojkar" och bara myyyyyyyysa!!!!!

Kram kram
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Så himla kul att ni kunde komma inom en stund så man fick en liten Jenny-Alvin dos iallafall :-)
    Så söta dom är tillsammans pojkvännen o flickvännen, världens sötaste lilla par!!
    Får boka in en längre träff snart igen :-)
    puss o kram

    SvaraRadera
  2. hejsvejs dumt att du inte hörde av dig när du ändå var på detta hållet, jag som var ledig igår och allt=( både från plugg och jobb...men men ni verkar har haft fullt upp ändå,,,kanske kan fixa in en annan dag snart? kul å höra din röst härromdagen iaf=) kram kram

    SvaraRadera
  3. Åh söta Em, jag hade verkligen häcken asfull igår!! Men jag tänkte på dig då jag susade förbi Mörrum ska du veta:-) Men du, nu gör vi såhär!!! Nästa vecka, hur har du det då, nu bokar vi in nåt!!!! va sägs om onsdag kanske???
    Saknar dig och våra pratstunder ska du veta, PUSSAR!!!

    SvaraRadera
  4. Du är för gullig! Haha och den där blöjan...även den bäste kan göra fel! Hahaha. Trevligt var det iaf. Vi får ses en längre stund nästa gång! Mer bebis-mys och mer Jenny-mys såklart! ; ) Puss o kram

    SvaraRadera