torsdag 22 oktober 2009

Torsdag...

 

Efter Bvc-besöket idag, körde jag och pojkarna hem till "Bigges"...
Packade en extraväska eftersom det brukar vanligtvis bli att Alfons vägrar åka hem igen:-) Så sant som det står skrivet, stanna ville han..!

Jag och lillebror körde hem, fixa lite middag till middagsgästen som bestod av mamma...Trevliga timmar med henne, och dom här fotona knåpa hon ihop med sin mobilkamera, sött sött sött...

Nu sover lillebror, Peter spelar match i Höör, och jag ska ta ett varmt bad och njuta av tystheten...Sen tar jag nog ett glas rött för att fira att huvudvärken är borta..! Ni anar inte hur det känns!!
Jag har verkligen mått PISS, huvudvärken har tagit över ALLT, och med den har jag även känt mig yr och illamående...Så visst förtjänar jag ett glas rött, ABSOLUT!!

Klockan 20.00 blir det "Mammas Pojkar" och SOFFLÄGE!!!!!

KRAM
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar