fredag 24 juli 2009


Den här underbara solstrålen och jag fick en heldag på staden idag, och TACK hjärtat för en fantastisk dag!
Vi har känt varandra i 3 år, och aldrig har vi setts ensamma...Så det va ju på tiden, och det måste vi göra om...
Ha tid att prata med varandra som goda vänner och inte bara mammor...

Va hittade vi nu då...Inte mycket, mest till den minsta fisen i familjen Freij, men det är ju han som behöver det mest...Och bebiskläder hittar man väl alltid!
Så han blev några plagg rikare idag, och Alfons ökade på sin dvd-samling med Ice age 1 & 2, superglad blev han! Sen hade han "beställt" nya tandborstar, och det fick han, så han kastade med glädje sin "gamla" och tog en blå rakt in i munnen och va glad som en speleman:-)

Till min man köpte jag ett "fotkitt" eftersom han har fått lite besvär med förhårdnader...Så fin fru som man är, va det dags att agera fotfilerska och göra hans fötter mjuka igen...Fotbad, fotsalt, fotfil och fotkräm, sen va han nöjd!

Alla mina 3 gossar nöjda, då blir jag med nöjd..:-)

KRAM
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar