söndag 19 juli 2009

Nya bilder...


När jag satt med kameran idag och fångade minstingen i huset, så tycker jag mig allt att han har ändrats lite i sitt utseénde...
På dom här bilderna är han inte alls så lik sin storebror som vi tidigare har tyckt, så jag undar just:

SKA HAN BLI LIK SIN MAMMA KANSKE..?!

Imorgon inväntar Bvc-besök igen, vi va ju där förra måndagen...
Fisen vägde då hela 5070 g och mätte 57,5
En riktig grabb, stark som en oxe!

Vikten har dom fått från sin käre moder, båda 2...
Jag var en riktig tjockis på över 4 kg, och lille papps vägde bara 2900 gram...
Rejäla grabbar, bra "backar" tycker pappa som försvinner i NHL-drömmarnas värld...
Själv är jag glad om dom vill bo hemma så länge det är möjligt, och skulle dom teckna ett drömkontrakt, ja då får dom allt ta sin gamle moder med sig..!

KRAM
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Ahh så go han är!!...♥♥

    SvaraRadera
  2. Vilken sötnos han är!! Tack för fina ord i jennies blogg, det värmer i hjärtat! <3
    Ses i veckan? Vill ju gärna se det gulliga underverket IRL! :-)
    Ha det fint! Många kramar

    SvaraRadera
  3. Hejsan å tack själv för fina ord...
    Hur har ni att i veckan, nån dag ni känner att ni kan?
    Onsdag eller torsdag kanske?

    Kram

    SvaraRadera