torsdag 9 juli 2009

Du finns därute...


Det går en idiot och vandrar omkring därute...han är så korkat dum, så det är synd om honom...
Men det dumme jäveln är samtidigt ganska smart, då han har tagit en del av mig, som han förvarar i en hemsk liten plågoask i sin äckliga slitna lägenhet...
Denna del av mig är en person, som han har tagit till sin plågoande...Och det sorgliga är att plågoanden nu har blivit van...
Plågoanden gör allt som idioten säger, och alla sitter vi här och skakar på våra huven...
Förr tyckte jag synd om plågoanden, och försökte göra allt i min makt att befria den från ondo...Men efter många år av förtvivlade försök, har jag nu insett att det går 2 st idioter därute och vandrar omkring...Och dom 2 idioterna förtjänar då verkligen varandra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar