onsdag 29 juli 2009


Klockan 12.30 tog jag och mina småkillar silverbilen till "Najsomaland"....(för er som inte fattar...Näsum..)
Jenny är en kär gammal vän från förr, och vi har känt varandra i evigheters evighet, och det värmer i hela kroppen att få ha en sån kär gammal vän kvar i sitt liv...(fy va gammal jag låter nu...!)
Men det är extra speciellt!
Och idag, fick jag även träffa en annan jättegammal vän från förr, Ulrica...Det va då väldigt längesen, vi har smsat i 2-3 år om en träff, och kan ni tänka...Idag blev den av!!!

DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅT GOTT, VÄNTAR ALDRIG FÖRLÄNGE....eller
DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅT GOTT, VÄNTAR ALLTID FÖRLÄNGE...!

Hur som helst så va det hur kul och trevligt som bara den!!
Alfons gillar sin nya vän Hampus, dom börja leka på direketen och höll på ända till vi skulle hem, det va hoppa studsmatta, gräva och lasta och fika lite mellan varven....
Alvin sov bort mestadels av tiden, han gillar nog när man åker hemifrån för då sover han som bäst!
Men han kopplar nog av när jag kopplar av, här hemma kopplar jag ALDRIG av, då man ser ALLT som behövs göras....

Jag lyckades låsa ute min man med idag, så jag fick lämna ungarna i "Najsomaland" för att köra och släppa in honom...
HAHAHAHA!!!! Där fick han...
Nu ska jag ta min bike och cykla iväg och posta...Kan va skönt med en liten runda...

KRAM
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Fina bilder!! Vilken kamera har du nu?..köpt ny?
    Verkar som ni haft en härlig dag idag,skönt!
    Kan tänka mig att han fick lite panik då,när du låste honom ute,kliade säkert i fingrarna :-D
    En date snart?
    kram o puss ♥

    SvaraRadera
  2. Jag har snott svärfars kamera;-) Jag behöver den mer än honom, sen gör jag ju honom en tjänst...Han får ju fina bilder:-)

    Vi ses gärna snart, bara trevligt!! Hur har ni det framöver? Vi ska på kalas sönd, sen drar vi iväg till Götet månd-tisd är det tänkt...PUSS

    SvaraRadera