måndag 13 juli 2009

Finns ingen som Bella...


Hon är en överraskning hela hon...I Bellas paket ingår en STOR portion humor, du har så roligt tillsammans med den här människan, så du skrattar en hel vecka efteråt...
Samtidigt är hon en väldigt ödmjuk och omtänksam människa med ett mycket varmt och gott hjärta!

Den här underbara människan kom till mig i Valjehåla idag tillsammans med sin "levande" kaka Herman...Det va den godaste jag nångonsin ätit, och det ska den ju va eftersom den har tagit 9 dagar att baka...
TACK gumman, för att du är som du är...mysiga människa!!

Annars har det blivit lite trädgårdsarbete, varvat med mysiga bebispauser...Men lite gjort fick jag allt ändå! Jag fick ju hjälp av min underbara Alfons, som verkligen älskar att pula i trädgården...Det måste man ju utnyttja!

Nu har jag precis kommit hem från Jennie, som behövde lite hjälp med att färga håret...Det blev ljusa slingor, och det blev hur snyggt som helst! Men vad är det nu man säger, allt klär en skönhet!

Nu säger jag godnatt till er alla, ska mysa med mannen min innan nån av oss somnar...

KRAMAR!!
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. TACK min underbara vän för all hjälp,jättenöjd!
    Släpar ut dig mitt i natten..I owe you one darling ;-)
    Och så söt komplimang,du är fööör söt!
    Puss!! ♥

    SvaraRadera
  2. hej!
    Allt bra ed er? Har inte hört från dig ju.... glömmt mig? har jag gjort nått?

    Vi sticker iväg nu, kommer hem nästa vecka tror ja. har mobilen med mig..
    hoppas allt e bra med er alla!
    Kramar på er!

    SvaraRadera
  3. Jennie- Det va bara skoj att få hjälpa till, sen att få komma hemifrån en liten runda;-)
    Trevligt trevligt, hoppas du blev nöjd! Ser himla fin ut på bilderna!!

    Kram


    Cissi- Glömmer väl aldrig dig, igår va det mkt bara...Det bara svingar till så är det läggdax, och då har man nästan gått upp känns det som:-)
    Ha att nu gott i huvudstaden, så hösr vi när ni är hemma på torpet igen, hälsa!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Åh du är för söt gumman! Kan man bli lyckligare än när man läser de fina raderna om sig själv!! Tack för ett jättetrevligt besök. Ser fram emot nästa ; ) Puss o kram

    SvaraRadera