tisdag 14 juli 2009


Får bjuda på dom allra sista bilderna från en trasig kamera....Hoppas snart på en ny, med många fina bilder!
Det är ju nu man vill ta en massa, det händer så mycket...Får låna svärfars sålänge..:-)

Allt är toppenfint i Valjehåla, nu har man insett att man faktiskt ÄR en 2-barnsmamma, vilket jag kan glömma bort ibland...
Alvin sover ju mycket, så man glömmer bort att det finns en bebis i huset...Man hör ju inte så mycket av honom!
Men nu har det satt sig, vi är ju 4 st i familjen..:-)

Idag har Alfons flyttat in i sitt nya rum, och han är MER än stolt! Och det är så fint, så nu vill man röja runt rejält i hela husets alla rum...Men det får ta den tid det tar...Vi har ju en del kvar...

Nu ska jag ta en spring genom duschen, Alvin snusar gott i sin Urban, pappa-freij och storebror är och handlar...

KRAMIS
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. hej vännen!
    tänkte bara kolla så du inte glömt mej, du skull ju ringa i lördags... =) men jag förstår om du har glömt de, jag vet hur de kan vara
    puss å kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan hjärtat! Nä jag glömmer inte dig i första taget...I lördags va vi på fest, så i all hast "glömde" jag ringa, eller ärligt fanns det knappt tid..!

    Jag vill ju kunna prata ett tag med, vi kan väl höras imorgon?? På torsd kommer min far och stannar...Ringer inte jag så ring du på kvällen ok??!! Miss u....

    Puss

    SvaraRadera