söndag 19 juli 2009

Lugna gatan...

Hejsan hoppsan!!

Tror vi har löst problemet med vår underbara lille skrikapa i huset...
Har ökat dosen när det gäller ersättning, han är ju som bekant en väldigt hungrig herre...
Och en väldans kelgris...Gos gos gos!!!!

Nu sover han så tryggt och lugnt efter att ha myst i mammas kärleksfamn...Lugn bebis, lugn mamma...Nu känner jag mig "världsbäst" igen:-)

En annan skoj händelse ikväll, då vi hämtade hem vår lilla kiselise Smilla...Har dock inte lyckats fånga henne på bild än, för hon springer sina luktrundor...Men när hon lägger sig på plats ska kameran fram...
Hennes andra "matte" tyckte det blev himla tomt nu, men har lovat att vi ska dela lite på henne...Hon får ha 2 st hem, alltid bra!

Nu har jag sprungit genom duschen, ska inta soffan...men först ska storebror Freij gå och lägga sig, så jag och papps kan få lite egentid...

Kram

1 kommentar:

  1. Vad skönt att det löste sig! :-)
    Ni verkar har haft det bra med morfarbesöket också..härligt! :-)
    Får träffas i veckan om du har tid tycker jag!
    kram o puss på er sötnosar!

    SvaraRadera