söndag 12 juli 2009

En pajad kamera, men lyckligast ändå!

Attans skit med, min kamera fungerar inte!!! Och jag har säkert fångat 1000 bilder idag med ögat på lillebror och storebror som är såååååååååååå söta!!!

Gud va kärleken frodas mellan de 2, va härligt!
Och lillebror är så tidig för att vara 17 dagar, som idag när han låg på mitt bröst, så lyfte han jättemycket på huvet och nacken, hur länge som helst...tillslut stod han på armbågarna och kollade läget, hur cool som helst, precis som han aldrig gjort nåt annat...

Jag och min älskling till man är de stoltaste just nu, och genom våra söners frodande kärlek frodas även vår...Jag sa det idag när vi åkte bilen och Peter tog min hand i sin- Att få känna hur det pirrar i hela kroppen när vi håller varandra i handen, det är kärlek det..

Det fullkomligt sprudlar i min kropp av kärlek, jag är SÅ kär så jag skulle kunna hoppa ut från ett stup och ändå överleva!
Att få känna en sorts "nyförälskelse" igen , det är guld värt...Och jag ska ta vara på varje sekund...

KRAM

1 kommentar:

  1. Ja,han är verkligen stark lillgossen :-)!
    Härligt med så mycket sprudlande känslor hos fru Freij :-)
    Skönt att medicinen har hjälpt och så hoppas jag allt ser okej ut med huvudmått och allt på Bvc,du skulle dit idag väl?..hör gärna av dig efter!
    kramiz på er

    SvaraRadera