tisdag 21 juli 2009

Fina vänner...


STORT tack till älskade Cissi, då du ville hjälpa till med lille Alvin idag, för att jag va trött och nere...
Du går där i väntans tider på din egen lille bebis, men ändå har du tid och ork för att ställa upp på en liten trött människa som mig..:-)
Du anar inte vad det betyder, som jag sa innan så blir jag rörd till tårar...
TACK mitt hjärtegull, du är super!!
Jättegulliga Jennie ska ha en bamsekram för att hon va här idag, (när vi sov) för att lämna droppar och en bättre flaska till min skrikapa...Supergulligt och supersnällt att tänka på oss, när du själv har så mycket med dina 3 gullungar!
TACK underbara människa!
Det är såna tillfällen som betyder så mycket...
Det är såna tillfällen man aldrig ska glömma...
Jag kommer aldrig glömma!
PUSS PÅ ER!!

2 kommentarer:

  1. ♥ hoppas det blir en bättre natt inatt vännen!!
    Bara glad om man kan hjälpa till! puss puss ♥

    SvaraRadera
  2. Tack det betyder SÅ mkt!! Japp vi får hoppas på en bättre natt..:-) Hörs imorgon, kram kram

    SvaraRadera