måndag 6 juli 2009

Jag är en lyckost!!


Det fullkomligt sprudlar i min kropp av lycka, och jag måste få dela med mig av mitt lyckliga liv!
Man tar ofta saker och ting för givet, men stanna upp för ett tag och se er omkring, samla ihop allt som gör dig glad och NJUT!!!!
Jag har en man som älskar mig till förbannelse, och jag honom!
Efter son nr 2 har vi blivit mer som en "familj", man är en till och jag märker av hur mycket mer vi delar på allt sen Alvin kom...Ett barn är ETT, men två är TVÅ...
Det är så härligt att se hur min man och "storebror" har hittat varandra, dom är som ETT, och deras förhållande till varandra går aldrig komma emellan...Det är DOM, och det är underbart!
Det är deras grej, och jag älskar att dom har DET...
Att sen få se hur min man tar sin minsta son i sina stora hockeyarmar, och sjunger och pratar med honom, får mig att börja gråta...Han är så glad och stolt över sina söner, och det får hela mitt hjärta att börja bubbla...
Att få leva med detta varje dag är så tacksamt, och komplett...Jag vill gärna säga perfekt, fast jag vet att något sådant inte finns...Men det finns i min "familjebubbla"...
Jag får somna av lycka, med ett stort leénde på läpparna...och det spelar ingen som helst roll om minstingen väcker mig 10 gånger, jag är lika lycklig för det...
Jag får vakna av lycka tillsammans med min man och våra 2 helt underbara pojkar!
Jag känner att hela min kropp bubblar av förälskelse, jag älskar min man mer än jag kan förklara, och nu får jag smaka på att vara nykär igen, och det är inte illa....
Vet inte va jag ska göra av alla mina känslor...
Faan va livet är tacksamt!
Faan va jag är LYCKLIG!!!!!

2 kommentarer:

  1. du skriver så fint att ja börjar lipa när jag läser det!! Ja när man får barn så förstår man vad LYCKA är!!
    Livet har sina motgångar med man ska skratta sig lycklig för att man verkligen har... man o barn en underbar familj, det är lyckan i livet!!!

    Älskar er mina vänner!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Älskar er oxå bamsismycket:-) Kram

    SvaraRadera