torsdag 23 juli 2009

Trevlig förmiddag...

Jag Alfons & Alvin tog silverbilen till Skånevägen efter frukost, där vi spenderade en supernajs förmiddag med systrarna Ingemansson...
Glömde klart kameran, typiskt!!
Man är ju inte van vid all plötslig stress nu när man är en till i familjen, och ibland glömmer man halva hjärnan hemma!;-)

Blev dock en "snabbvisit" då min man behöver silverbilen till Karlskrona, träning med lillgrabbarna igen, vilket min hjärna hade glömt...igen..! NOLL KOLL....

Iaf bjöd jag hit Jennie med söta barn i eftermiddag, så vi kan umgås "klart"...barnen får leka, och vi kan få lite lugn...
Tro det eller ej, man har mer lugn när man träffas ngr stycken, då de stora barnen leker med varandra, och alla ställer upp för varandra när det gäller bebisarna...

Idag kände jag att det va "dags" att rymma från Valjehåla ett tag, då man kan bli en aning irriterad på vissa saker runt omkring...
Peter har ju SÅ mycket att göra med hus, träning och sin familj på det...Och ibland blir det FÖR mycket med de 2 förstnämnda...Men som sagt, män och kvinnor är allt för olika för att förstå varandra, och då får man fly fältet för ett tag, samla ny energi- sen är allt bra igen!
Och tur är väl det...

Nu ska jag fixa lite mat, sen inväntar vi vårt kära besök!

KRAM

2 kommentarer:

  1. Är på g nu!..Oscar precis vaknat..Dante med,så snart kommer vi!!
    kram

    SvaraRadera
  2. Tack för en trevlig stund igår! Va kul att få träffa er! Och gosa lite med lillkillen. Ha det fint! Kram

    SvaraRadera