onsdag 12 augusti 2009

Allvar..!


Kan det bli mer läskigt med dessa spindlar i vårt hus..!! Kanske inte just den HÄR spindeln, men den liknar dom som springer här....
Man kan sitta i lugnan ro hopkurad i soffan, när man plötsligt ser nåt stort och snabbt som rör sig över golvet...T o m kattfan är rädd för dom! Annars brukar hon va duktig på fånga alla dess insekter...men tyvärr inte jättespindeln...
Sen är blir det inte lättare med värsta spindelfobin...Jag håller ärligt talat på dö när dom visar sig, hur botar man det då...?
Så nu på kvällarna går jag husesyn, för det är då dom kommer dom jävlarna...Men jag är helt enkelt FÖR rädd för att döda dom, så jag hoppas dom håller sig undan (när jag är hemma själv...)
Men det värsta är att dom tittar fram och skrämmer oss som är räddast, HJÄLP!!!

3 kommentarer:

  1. Gillar att följa din blogg,Du skriver jämt så fina saker om allt och alla=)
    I vårat hus kryllar det av spindlar men dock bara ÄN så länge små.Men dom på anticimex sa åt mig va glad för att du har spindlar i huset.Det betyder att huset är fritt från fukt.
    Vet dock inte om det stämmer men frågade 2 st och båda svarade likadant.Ha en bra dag /Alexandra

    SvaraRadera
  2. Hejsan Alexandra! Tack för fina ord, va kul att höra...blev allt lite mallig nu;-)
    Skoj att höra OM det nu stämmer, det där med futen...Sen sägs det ju att det bringar tur med spindlar i huset..!

    Hade dom bara inte vatt SÅ äckliga, fy!!!! Bävar nu inför kvällning, känns som dom är ÖVERALLT!!!!! Men mannen kommer hem snart, han får ta dom jäklarna, hahahaha!!!!

    Sköt om dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Usch den äckliga spindeln fick man scrolla förbi illa kvickt!! Vad fin din blogg har blivit! Bilden på dig är ju super läcker! Puss & Kram

    SvaraRadera