onsdag 26 augusti 2009


Idag åkte min kära syster hem till Mönsteråshålan igen, vatt hos oss i 5 dagar, och härliga såna! TACK för fint och trevligt sällskap!!
Alfons kände sig nog lite "mätt" på bebisarna, så tidigt imorse va det Bigge-Totte som gällde, och inte bara över dagen...Han skulle sova där med!
Tog telefonen i högsta hugg:

- Bigge, idag kommer jag! Och jag ska sova hos dig med Bigge...

Va säger man...En bestämd liten man som vet vad han vill...Bara köra och lämna han till sitt "andra" hem...Hann knappt stiga ur bilen och jag ser bara den llla rumpan studsa iväg, fram med cykeln och börja cykla...Mig struntar han i fullkomligt, men aldrig för en puss och en hårdiskram, för dom fick jag..:-)

På fika kom idag Jennie med sötnosarna, Dante blev dock en aning besviken att inte "Aflons" va hemma, men det får va till nästa gång...Han verkade ha himla skoj ändå...
Somvanligt går tiden fortare än fortast när man har trevligt, och ser genast fram mot nästa gång!
TACK för en trevlig dag tillsammans!!

Har hittat en bra "bajsställning" på lille Alvin, då han är en s.k "varannan-dag-bajsare"....Vet att han gärna vill bajsa varje dag, men det är han inte direkt bortskämd med...Istället är han en riktigt liten pruttmaskin...
La han på mage idag och han börja krysta direkt! Så har han tur nu, så är det magläge som gäller, och han får sköta magen varje dag istället..:-) Himla söt bild blev det med....

KRAM
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar