söndag 30 augusti 2009


Jag är den sortens människa som ska prova på ALLT, och när det gäller blöjor så har jag nog testat ALLA!
Här kommer mina 2 i topp:

1. LIBERO..såklart! Utan att tveka det minsta, riktigt BRA blöja som tål mycket kiss utan att den varken läcker eller luktar. Jättebra passform oxå...Ganska så stora blöjor..

2. HUGGIES...Jättebra blöja, känns lite "mindre" än Libero...Lite tunnare, men fungerar utmärkt!

I botten ligger "tyvärr" PAMPERS...
Har ju fått hem såna i brevlådan på prov, och sist jag va och handla blöjor, så tänkte jag: Ah jag provar på ett paket!

Det braiga är att Pampers är en liten och tunn blöja, syns och känns knappt genom kläderna!
Verkar tåla ganska så mycket, MEN...det luktar kiss jättelätt, vilket inte är jätteskoj...
Det är den första blöjan jag har provat då jag känner kissdoft, inte ens "billighetsblöjor" luktar kiss...

Just nu i skötbordshyllan ligger det Libero, Huggies och Pampers...
Lätt val...men måste ju använda alla ändå...

Blöjpuss på er alla
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar