onsdag 5 augusti 2009


Hittade likadana mössor till mina raringar idag, när jag och Jenny gjorde Karlshamns-stad osäkert...
Och spana i puddingarna!!! Vilka mösskillar jag har, och jag som är SÅ svag för just mössor...
Har alltid sagt att min man klär DUKTIGT i mössa, och har glott ögonen av mig efter honom,
och nu har jag 2 st till att köpa mössor till:-)

Och tycker ni dom är snygga, hittar ni dom på "Bus & rackartyg" i Karlshamn för hela 79 kr st...Snyggast på mössan är den lilla detaljen, FICKAN...hur snyggt som helst!
Det händer något i kroppen när man går in i den butiken, för man kommer ALLTID ut med nånting, därav några hundra kronor fattigare...Men det är värt vartenda öre!

Imorgon sticker jag och grabbsen till Ålem, kommer hem på lördag, då vi firar vår 1-åriga BRÖLLOPSDAG!!!!!!!

Puss-kram-godnatt
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Jag tycker alltid man kommer ut med kläder till barnen, oavsett vilken butik man är i (iaf jag)...det går bara inte att låta bli!!

    SvaraRadera
  2. Nä känner verkligen igen det där...och nu är det 2 st, ojojoj....
    man blir inte rik precis, men man är lika glad för det tycker jag, hahaha!!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ha så mysigt på er minisemester!! KRAM

    SvaraRadera
  4. Det var precis den kollektionen jag pratade om,visst var det fint,fast det var "basplagg"?..Jag blev helt kär!..Ville haft den mössan till Kaili oxå fast i vit,men fanns inte i hennes storlek :-(
    Dom är bara fööör söta i sina mössor bröderna Söt!

    SvaraRadera
  5. Tack söta gosiga Bella, saknar dig & hoppas vi ses snart!!!

    Jennie- Tack för fina ord, ja dom är för söta! Ja jag med blev direkt superkääär i dom kläderna!!! Blev ju så nyfiken när du berätta om dom, så jag va bara tvungen att åka dit!! Tack:-)
    Vill handla hela kollektionen, men men...Måste åka dit tillsammans snart, och göra av med pengar:-) Puss puss

    SvaraRadera