fredag 21 augusti 2009

Heldag i Malmöcity...& "Böna"...


Jag och maken min spenderade en HELmysig dag alldeles själva i Malmö...Man måste ju få tycka att det är en smula mysigt med tid för varandra....


Vi stack hemifrån runt 9.00 tiden och va hemma igen kl 22.00, och vilka härliga timmar!!

Man strosade runt som ett nyförälskat par, shoppade som aldrig förr...

Jag hittade en supersnygg mössa på MQ, Bondelid, I LOVE IT!!!! Så jag ska inta ishallen med storm i min superfina mössjäkel! Sen matchar den mina pojkars gråa med fickan som detalj...Hur fina som helst..:-)

Sen plockade jag till mig en massa nya underkläder, eftersom alla är FÖR stora så man kan dra dom upp i armhålerna...


Peter hittade en stickad tröja, Lindeberg of course...


Till kidsen blev det den här gången Alfons som prio ett, eftersom lillebror fått en del på senare tid...På Polarn & Pyret hittade vi en megasnygg stickad tröja, randig grå-vit och ett par gråa jeans till det, SNYGGING!!


Till oss själva köpte vi en vit platt-tv att ha in the bedroom...Den bankade mannen upp på momangen igårkväll, och gött va det att kika lite innan man somna!


I Malmö träffade vi vår ÄLSKADE "Böna"....Längesen sist...Vi tog en lunch ihop, och prata på som aldrig förr...Underbara vän!!!!

Det va så trevligt att han fick hänga med oss på kvällskäk också...Den här gången på JP:s...Malmös absoluta godaste place!!!


Underbar dagjäkel som vi verkligen NJÖT av i fulla drag!


Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar