onsdag 19 augusti 2009

Till Cissi....


Går igenom en massa gamla kort, hittade dessa från mars i år...
Vilken mysig dag vi hade, korvgrillning på torpet, och 2 st helnöjda söta killar!!

På tal att gå igenom en MASSA kort, så har vi tusentals känns det som...Och jag är den människan som MÅSTE framkalla, och peta in dom i album...Helt galet opersonligt och ha dom liggandes på datan..!
När det sen kommer vänner, plockar jag fram mina älskade album, och vännerna verkar va helnöjda...och jag med:-)

Puss
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Bästa vännerna!!!!
    Så fint! Dom e ju för söta grabbsen!

    Puss & Kram

    SvaraRadera
  2. Guud,från Mars i år?..VAD Wille har ändrats sen dess,han har liksom smalnat av på nåt sätt..ser stor skillnad!
    På Alfons ser man med skillnad klart,men den är inte lika tydlig!
    Söta som socker är dom!!
    kram

    SvaraRadera
  3. sa...
    Jo det är det,man har dem överallt och ingenstans...Men det gör ont i en när man ser då dem får sina törnar,men visst dem ska ju gå igenom det också.Jag är den som går fram till henne nästan direkt då hon slår sig,även på dagis då hon inskolas.Försöker inte göra det utan låta personalen sköta det,men det är inte lätt,det är ändå ens barn///Kram

    den 20 augusti 2009 13:26

    SvaraRadera