onsdag 19 augusti 2009

Underbara mormor...


Lagom till eftermiddagsfiket, kom mormor-Heddan med godaste fikan till oss...och en negerboll till Alfons (hans absoluta favvis...)
Satt ute, och det får man passa på att göra nu innan sommaren försvinner ifrån oss...Det har ju redan gått och blivit liiite kyligare i luften tycker jag...

Alfons har varit feberfri och pigg hela dagen, så imorgon tar jag och maken silverbilen till Malmö och spenderar en "egen" dag tillsammans...Va ju inte igår man gjorde det..!
Så storebror har valt att spendera dagen hos Bigge-Totte, och lillebror ska va hos bebissjuke mormor...

Här bjuder jag på lite bilds från dagen...KÄRLEK!!

Puss-kram
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Vad goooo hon är mormor Hedda!!!
    Den där body`n på Alvin var ju för jäkla söt!!
    Ha det så trevligt i Malmö nu turturduvorna! ♥

    SvaraRadera
  2. Ja hon e för go...:-)

    Body´n är ju klart från Bus & rackartyg..MÅSTE DIT!!!!!

    Japp vi ska NJUTA av en heldag tillsammans, äta på "vårt" ställe vi alltid åt på när vi bodde där, JP´`s heter det...Klockrent, precis som våra namn:-)

    Hoppas allt e fint med er, ses på fredag!! KRAM

    SvaraRadera
  3. Så ni ska till min hemort? Ni får hälsa storstan från mig! Ha en härlig dag!
    Min blogg börjar ta form nu. En bra bit kvar men nu syns inläggen!
    Kram Anna

    SvaraRadera