söndag 9 augusti 2009

Vill inte komma hem...


Alfons har nog en s.k "semester" från mamma & pappa, för han vill inte komma hem idag..!
Han stannade ju kvar i husvagnen igår, men nu är dom hemma i Bromölla....
Så fort han satte foten där, sa han till Bigge:

- Jag vill INTE hem till Valjehåla!

Nu vet ju vi att han är i godaste händer, och det är en viktig tid både för han och "de gamle"...
Han har så roligt där att han inte ens har tid och lust att prata med sin mamma, och då snackar vi om mammagrisen nr 1...
Jag däremot saknar min lille goding, men har han det bra så får ju jag med försöka...Han är ju faktiskt bara 5 km härifrån!

Hade ju tänkt lämna han där imorgonkväll då jag ska på Me&I-party, och maken min ska på möte...Nu blev det ju ett par dagar innan bestämt, men det får gå ändå...MAMMA SAKNAR DIG!!!

Imorgon på dagen, kommer min kära kusin Jessica med sin lilla juvel Gloria som föddes i april...
Ska bli skojsigt!!!

Nu blir det snart sängen, upp i hettan...SÅ jäkla skitvarmt på ovan, BLÄÄÄ!!!!

Krams
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar