söndag 16 augusti 2009


Telefonen plingade mitt i frukost, och jag hörde inte vem det va, mer än att vi bestämde att "dom" skulle komma inom en halvtimme...!
Den här nya telefonen vi köpt förvränger rösterna, så man känner knappt igen nån som ringer....
Men jag "trodde" det va Familjen Broberg, men inte säker...

En halvtimme efter står dom så kärt här i dörren, med en fin present från "Bus & Rackartyg", favvisbutik nr 2 direkt efter "Polarn & Pyret"...
Det blev en fika och härligt prat på 2 timmar, sen skulle dom vidare på kalas...Alfons & Klara försvann snabbt som ögat upp på nya rummet för att leka tåg, dom är fina vänner sen Alfons va bebis...Träffades i ishallen eftersom pappa-Peter och Johan spelar hockey ihop...Nu ska Klara få en egen liten bror eller syster om 2 månader, spännade!!

Annars är det lugnt här i Valehåla, pappa-Peter är med "teve-puckarna", och vi ligger lågt....
Idag är det en SLÖ-dag...hade behövt luka, ta bort äckligt ogräs som förstör absolut HELA trädgården, men orkar bara inte...
Och om jag ska göra nåt sånt som är tråkigt, så måste jag VERKLIGEN ha ork och lust för det...

Lillebror sover just nu, och jag öppnade upp dörrarna så storebror kan få springa in och ut, hur han själv vill...
Själv skulle jag helst vilja sova en runda, men får vänta till gubben min kommer hem...

Kram sålänge
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar