lördag 11 december 2010

Det blev en trevlig kväll igår, medan våra killar va och tränade, donade vi tjejer med lite tacosmys...
Ungarna lekte som faan om man får uttrycka sig rätt..! Hela havet (huset) stormar, och grejer överallt...Det dansades och sjöngs...Dom somnade gott sen kan jag ju säga..!

Idolfinalen gick ju som väntat, JAY drog hem hela fadderullan, men Minnah bjöd på ett BRA motstånd och flera gånger kändes hon bättre på nåt vis...Men JAY skulle vinna, det va RÄTT! Känns lite tomt med underhållning nu om fredagarna, vad kommer att ersätta..? Tråkiga Let´s dance eller superdötrista Talang, hu så hemskt!

Idag ska vi lämna barnen på "Hotell Bigge´s", båda ska vara där...Alfons hade först bokat sovplats hos mormor som tyvärr lyckats bli sjuk i sin rygg... En aning besviken liten pojke som hade sett fram emot egenmys, men som senare kom på att han ville vara nära sin lillebror istället...
Jag och maken ska passa på att julklappshandla, ta det lugnt, inga tider att passa, bara va...Låter en smula overkligt men så ska det få bli...
En myskväll, med bra film och en rejäl sovmorgon imorgonbitti...Ska bli riktigt riktigt SKÖNT!!

Hade svårt att somna igår, tänkte på Smilla och hoppades på att hon skulle vara hos mig, ligga på sin plats i sängen så jag skulle kunna få lukta på henne och mysa med henne...Jag somnade med tårar i ögonen, men drömmen jag fick av Smilla fick min nattsömn att komma till ro...Hon kändes nära, hon kändes varm...Saknar dig!!

Kram så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar