fredag 3 december 2010

Orättvist...

Ikväll gäller det för Olle & Jay, som JAG tycker borde gå till final..
Kan bara inte låta bli att tycka att juryn är rent ut sagt skittaskig då dom delar ut låtar, och hur dom tänker...
Dom vänder det till sin egen fördel, för dom vill helt enkelt att Jay och Minnah ska gå till final...

Just dom 2 har fått låtar som dom verkligen gillar och kan glänsa i, medan Olle har fått en låt han inte ens känner igen...(skriver Aftonbladet idag..)
Rättvist eller..?

Det ska bli intressant och se vad som händer, kan inte annat än skylla på juryn om Olle åker ut...
Jag gillar Jay, och jag tror att han kommer vinna hela alltet, men jag har hela tiden haft Olle som favorit, och han har fredag efter fredag fått min röst...
Så rösta nu på ER favorit ikväll, det är viktigt!!
Olle ska få min...

HEJA HEJA!!

2 kommentarer:

  1. Håller med!!
    HEJA OLLE!!
    Jag gillar oxå Jay jättemycket, men känner mer för Olle och det är absolut han som behöver stödet nu!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jävlar va Minnah va bra ikväll, detta blir en rysare!!!
    Tycker Olles låtar va bra, men tidningen skriver mkt skit oxå, men man hörde på rösten att den inte va 100...
    Jay vinner, för han är det ju redan klart, känns som det är final ikväll:-)

    Ses imånbitti, puss

    SvaraRadera