tisdag 14 december 2010

En GOD natts sömn...

Det va välkommet med en riktig god natts sömn, känner mig som en prinsessa, utvilad i min kropp!
Somnade ganska så tidigt, kände mig lustig i kroppen på kvällen, tog en ipren, sen tog det inte lång tid...Har inte ens vatt uppe och pinkat inatt, och DET kallar jag för en god natts sömn..!

Alfons är hemma från dagis idag, känner sig lite orolig säger han...Man vet ju aldrig när det härjar äcklig kräksjuka på dagis, så fall i fall får han hänga med oss i hålan idag, så får vi se om nåt kommer...
Jag HATAR kräksjukan!!

Förkyld igen har man ju gått och blivit, snoret rinner som ett vattenfall, och det tar aldrig slut...Varför är det alltid så vinterhalvåret..? Det är fullkomligt proppat med sjukdomar, för tradigt!

Nåja får se vad dagen har att ge...Tänkte dra iväg på en liten "handlarunda" om ungarna orkar, lite senare är det tänk att mamma Freij ska gå på bio och se "Svinalängorna" med Gullan & Cissi...

Kram sålänge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar